איך גני אירועים בשרון מכינים לימונדה משובחת מהלימונים

בימים של חוסר וודאות איכויות כמו גמישות והכלה עשויים להתברר כיעילים במיוחד. ימי קורונה מאופיינים במידה רבה של אי וודאות ולכן הם מאתגרים אותנו שוב ושוב עם הצורך להמציא את עצמנו מחדש, להתאים את עצמנו לרוח התקופה ובמלים אחרות- להכין לימונדה מהלימונים שנמצאים סביבנו בשפע.

 

דווקא עכשיו אירוע משפחתי

כמו גני אירועים בכל הארץ ובפרט גני אירועים בשרון גם מארגני האירועים וחתני השמחה נדרשים להסיק מסקנות ולהתאים את עצמם לרוח התקופה. כלל הברזל הוא לא שהחזק שורד אלא שהגמיש והמסתגל יצליח לעבור את התקופה המאתגרת הזו בהצלחה לא מבוטלת. לכן, במקום לבטל שמחה משפחתית או חתונה חשוב דווקא בעת הזו לקיים אירועים, לתמוך בבעלי האירועים ולקיים זמן איכות משפחתי שיעשה פשוט טוב לכולם. עם בורג' בנימינה נראה שזה הדבר הפשוט ביותר.

 

לסחוט מהלימונים את המיטב

תקופת הקורונה אכן מביאה לנו שפע של לימונים: הריחוק החברתי, החובה לעטות מסיכה וכמובן מגבלת ההתקהלויות. נדמה שבכל המגבלות הללו קיום חתונה או אירוע משפחתי שמבוססים כולם על התקהלות ועל קירבה פיזית נדונים מראש לכישלון, אך לא כך הוא באמת. עם מעט יצירתיות ואימוץ נקודת מבט חדשה על האירוע בכללותו תוכלו להפיק אירוע חלומי ובלתי נשכח. הכלל הראשון הוא גמישות. בבורג' בנימינה מתאימים את עצמם לרוח התקופה ומסייעים לכם ליצור את האירוע הושלם עבורכם.

 

להפוך את הבלתי צפוי לצפוי

כדי להצליח לתכנן אירוע בתוך השגרה הבלתי צפויה שבה מגבלות משתנות מדי יום, חשוב לאמץ גישה גמישה, היינו להחמיר כמה שניתן ולהיערך עם תכנית ב'  שתהיה יותר מקלה. כך למשל, הכינו אירוע לכ-50 איש וקחו בחשבון שלקראת האירוע תהיינה הקלות אז שמרו בצד רשימה של אורחים נוספים. הכינו לכך גם את גן האירועים שלכם, גני אירועים בשרון ובמיוחד בורג' בנימינה בטוח ישמחו להגדיל את האירוע ברגע האחרון.

 

כדי להתגבר על מגבלת ההתקהלויות ארגנו בבורג' בנימינה את החלל בצורה של קפסולות כך שכל קבוצת אורחים תוכל ליהנות יחד. ניתן לפצל את האירוע לשני חלקים: החלק הראשון לאורחים הקרובים והמבוגרים יותר עם טקס החופה והארוחה ולאחר מכן להזמין את החברים והצעירים למסיבת ריקודים סוערת על הרחבה. הצוות המקצועי של בורג' בנימינה ישמח לסייע לכם בכך.

 

מסיכות כמו בתיאטרון

מסיכות יכולות להיות גימיק נחמד- הדפיסו מסיכות צבעוניות ומגניבות לכל האורחים כמזכרת מהאירוע הבלתי נשכח. זה בטוח יצטלם נהדר ויהפוך את כל העניין למצחיק עוד יותר.

General Uncategorized אטרקציות אירועים עסקיים טיפים צילום קייטרינג
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
למה כדאי ללמוד עם מורה פרטי?
כולנו יודעים עד כמה חשובים הם הלימודים. כל החיים שלנו מתבססים בסופו של דבר על הלימודים שלמדנו בשנות...
קרא עוד »
אוק 04, 2021
מחפשים חנות חיות בתל אביב?
אימצתם חבר חדש הביתה? איזה כיף! עכשיו אתם צריכים לבחור חנות חיות בתל אביב, בה תוכלו לקנות עבור החבר...
קרא עוד »
נוב 14, 2021
הפקת כנסים לחברות
הפקת כנסים לחברות כמו שמציעה חברת הפקת כנסים חיבורים הפקות, היא עשייה מורכבת ורב גונית הדורשת תכנון,...
קרא עוד »
מאי 27, 2023