איך לבחור אבקת חלבון שתתאים לצרכים שלך?

מתאמנים? ספורטאים? עוסקים בפיתוח הגוף? כולם זקוקים לחלבון, אבל אנשים פעילים זקוקים לו באופן מיוחד. אלה כללי האצבע שיעזרו לכם בשאלה איך לבחור אבקת חלבון שמתאימה בצורה הטובה ביותר לצרכים שלכם?

קודם כל הטעם

כספורטאים, אבקת חלבון צפויה להפוך למרכיב די חשוב בתזונה שלכם. רצוי ליטול את האבקה לאחר אימון, כעשרים עד ארבעים דקות אחריו, להשגת אפקט מכסימלי. אבל אם כבר חלבון, אז למה לא להפוך את הטעם לעניין מרכזי?

כפי שאתם רוצים ליהנות מהאימון, בחרו את הטעם שעושה לכם טוב. את האבקה ערבבו עם מה שמועדף עליכם, חלב, מיץ, מים וכו'.

אחוז החלבון האמיתי

אם הצרכים שלכם כוללים הגדלת מסת שריר, חיטוב הגוף, מניעת פירוק שריר או התאוששות טובה מאימון קשוח, אתם צריכים אבקת חלבון עם המון חלבון אמיתי. כלומר, חלבון מלא מהסוג האיכותי. בדקו את מרכיבי המוצר, ראו עד כמה באמת יש חלבון בכל מנה, עד כמה בין המרכיבים מסתתרים תוספות נלוות וחומרים פחות רצויים. לא פחות מ-20 – 25 גרם של חלבון למנת צריכה, זה כלל האצבע שאמור להתאים לצרכים שלכם.

הכמות שמתאימה לכם ולסגנון האימון שלכם

את אבקת החלבון שתתאים לצרכים שלכם צריך להתאים למבנה הגוף שלכם, לסגנון האימון שלכם, למספר האימונים שאתם עורכים בשבוע. אם אתם מתאמנים בצורה מסיבית ולעיתים קרובות, כדאי לבחור באבקה שמגיעה באריזה גדולה למדי (אריזת חיסכון). אם אתם מעדיפים נוחות שהולכת אתכם, תוכלו לבחור אבקה באריזה אישית או באריזות קטנות של כמה מנות. ראו לדוגמה אבקת חלבון באתר ALLIN!

בחרו מותג, כי לא כולם אותו הדבר

לכל אבקת חלבון יש אבא ואימא, אבל לא כולן מגיעות מאותה המשפחה. כאשר אתם בוחרים בין אבקות חלבון שונות, שימו לב למותג ולסטנדרטים שהוא מייצג. 

Share on facebook
Facebook
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on pinterest
Pinterest

אולי גם יענין אותך...