להתייעץ עם מומחה לטיפולי פוריות לא רק לפני כניסה להריון

בעלי עבר עיקור לפני שהכרנו

"אחרי שלוש שנים של טיפולי פוריות כואבים, פולשניים ויקרים, גיליתי שבעלי עבר עיקור לפני שהכרנו. כל כך נפגעתי. הוא נתן לי לסבול 29 בדיקות הריון שליליות וזריקות הורמונים רבות. הוא מעולם לא חשב שצריך לספר לי". כך חשפה צעירה בפוסט אנונימי שפירסמה באתר reddit – מצב שהיה יכול להימנע ממנה אילו התייעצה עם מומחה לטיפולי פוריות, עוד בטרם נישואיה. 

"הסכם ממון פוריות"

מקובל, רצוי ואף מומלץ לשוקלים להינשא, לעשות הסכם ממון. סוג של דמי ביטול, תנאי יציאה – אם תרצו – במצב של גירושין, הנועד להבטיח שהגירושין יסתיימו באופן הוגן עבור שני הצדדים.   

על אף שמדובר בסוגיה רגישה, כיום, סוגיה זו תופסת תאוצה ויותר ויותר אנשים מאמצים אותה על מנת לייצר תעודת ביטוח. 

נשאלת השאלה, מדוע בנושא רגיש כל-כך כמו הקמת משפחה והבאת ילדים לעולם, אנשים משאירים ליד הגורל את ההחלטה, מבלי לבדוק לכל הפחות את ההסתברות של מחלות גנטיות, בעיות פוריות, מומים מולדים וכדומה, בטרם כניסתם לברית הנישואין. 

מדוע אינם מייצרים לעצמם תעודת ביטוח על מנת לוודא שאכן הסיכויים להבאת ילד לעולם עם בן או בת הזוג הנוכחיים נמצאים במקום טוב על הסקאלה?

האם אין די בידיעה וההבנה כי הפריה חוץ גופית IVF וטיפולי פוריות אחרים כרוכים בהרבה מאד משאבים רגשיים פיזיים, כלכליים ונפשיים, , כדי לגרום לאנשים להתייעץ עם מומחה פוריות עוד בטרם הם קושרים את חייהם בחייו של אדם אחר? 

האם אהבה, גדולה ככל שתהיה מצדיקה שנים של טיפולי פוריות או ויתור על מימוש החלום להיות הורים? והאם האהבה הזו עדיין נשארת כל כך גדולה אחרי כל השנים האלו.

General Uncategorized אטרקציות אירועים עסקיים טיפים צילום קייטרינג
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מיתוג אירועים – כך עושים זאת
כדי ליצור מיתוג אירועים צריך להתייחס לשלל היבטים שנוגעים לאירוע, כמו הלוגו שלו, עיצוב ההזמנות,...
קרא עוד »
יול 21, 2021
הסרת שיער בלייזר
אחת מהשיטות היעילות ביותר כיום לצורך הסרת שיער היא שיטת הסרת שיער בלייזר. מדובר על שיטה שמאפשרת להסיר...
קרא עוד »
אוג 05, 2020
לתת לילדים את התענוג ליצור
ילדים ופעוטות יכולים להיות הרבה יותר יצירתיים ממה שנהוג לחשוב עליהם, אם רק נותנים להם את ההזדמנות...
קרא עוד »
יונ 21, 2022